Vecka 26

Johan är nu pappaledig/semester i 6 veckor, så det ska bli skönt med vuxet sällskap 😂
Igår hade vi grävaren här å grävde bort alla buskar på framsidan, passade även på att fälla stora björken och alla stubbar försvann. Så nu kan Johan äntligen börja med staket på framsidan ☺
I fredags ringde Radio Roslagen å meddelande att jag hade vunnit två biljetter till nästa veckas GP här i Hallsta, passande nog tänkte vi gå men inte hade köpt biljetter än, så vi ska få en kväll för oss själva utan barn! 👍
Kommande vecka blir det full fart, BVC med Shelby, jag å Neo har två bokade besök hos logopeden för hans tal, beachhandboll en kväll å nästa kväll möte för handbollen. Släktträff i helgen. Plus att det är fotboll på tvn 😂
Än så länge vet jag inte än om det blir studier till hösten, dom tre jag valt har jag reservplatser till så jag hoppas att alla tackar nej så jag kommer in på något 😂
Allmänt | |