Furuvik och energi

I onsdags körde jag beachhandboll å de va så kul! Så nu ser jag framemot onsdag igen ☺
Igår så klev vi upp tidigt, för igår va vi hela dagen på Furuvik. Riktigt kul! Och jag passade även på att åka karusell när jag hade sällskap 😉
Så igår kväll va man riktigt trött, höll nästan på att somna framför ett avsnitt Bron.
Idag hade vi ny energi, så vi har håll på ute i värmen med att kratta bort sten, kvistar/rötter. Så nu är vi redo för ett lass jord och nu kan vi även börja bygga staketet 👍
Shelby har gått å lagt sig, riktigt gnällig nu på kvällen. Förmodligen framtanden som håller på å spricker igenom skinnet, så hon ville inte ens dricka välling. Men vi lyckades peta i henne alvedon. Får hon sova i lugn å ro.
Jag, Neo och Johan ligger på soffan, utslagna, å käkar choklad, popcorn, grillchips, ostbågar, ostdipp. Ja, ni hör ju vilken buffé 😂
Får se vad helgen har för planer. Vi vet inte än.
Allmänt | |