Tjolahopp

Redan söndag idag och Johan jobbar imorn. Men han har bara 5 arbetsdagar kvar och sedan är han hemma i 7-9 veckor ☺❤

I onsdags drog vi på en promenad med Alexandra sedan hade jag ont i bäcken 😂
Torsdag åkte jag och Neo till Norrtälje å handla present till Johan, påvägen hem så hälsade vi på min farmor. Hem och städade och sedan åkte jag och Neo å hämtade upp Johan på jobbet och sedan storhandlade vi så gott det gick i Östhammar, hälften av sakerna vi skulle ha fanns inte så vi får köpa de på Willys nästa helg.
Midsommar spenderades hos Neos farmor och farfar. Riktigt mysigt var de! Och Neo lekte hela dagen med sin faster ❤
Igår var det en riktigt tråkig dag. Regnade emellanåt så det var en innedag. Gick iaf på två promenader för att få lite luft.
Idag hoppas vi på bättre väder, Viking kommer hit och ska leka med Neo. Jag som har lovat att dom ska gå bada å hoppa studsmatta så nu vill vi ha sol på dagen. ☺
Imorn är det dagis för Neo, jag ska in till Norrtälje för ett besök hos barnmorskan. Sedan måste hem å få besök av gubbar som ska prata om kommande fiber.

Allmänt | |