Dålig uppdatering

Jag glömmer bort bloggen emellanåt och när jag väl tänker på den så skjuter jag bara fram det.
I torsdags var jag till optikern, hon var jätte duktig! Hon gjorde alla möjliga undersökningar. Det visade sig att jag har en dold skelning, men hon prata inget om att det måste återgärdas. Däremot så upptäckte hon att mina muskler runt ögonen har svårt att slappna av så jag har nu fått låna ett par läsglasögon i tre veckor för att avlasta ögonen å se om det hjälper mot huvudvärken. Sedan prata hon om att utveckla glasögonen till att ha vid bilkörning och tv-tittande. Sedan kan jag välja rätta bågarna som passar mig, så jag får stå ut med dessa låneglasögon så länge ☺
I helgen har jag jobbat, så helgen bara flög iväg, mycket på jobbet så man var helt slut på kvällen.
Idag var jag och Neo lediga. Passade på att plocka undan ute. Putsat fönster. Sytt gardiner. Tvättat.
Har snurrat i huvudet till å från sedan typ kl.15. 😕
Imorn och onsdag är det jobb. Torsdag ska jag ombesikta bilen och sedan in på röntgen. Måste även in på Apoteket å köpa massa olika vitaminer, måste försöka hitta egna lösningar snart känner jag för detta mående. Det känns typ som att jag glömmer vissa saker ibland, typ som att "har jag sagt det", "har jag gjort de", "vad gjorde jag nyss"....

Allmänt | |