Min midsommarhelg

Jag har inte orkat blogga tidigare.

MIDSOMMAR
Vi hade det riktigt trevligt i Tomta :D
Vi körde 5-kamp med väldigt roliga lekar. Tyvärr förlora mitt lag. Vi grillade, drack alkohol. Sedan så badade vi också i kanalen. Inte så kallt som jag trodde. Jag har lärt känna nya människor. Detta vill jag göra om :D
Hade väldigt tur på natten för vi hade ingen skjuts hem. Ett par vänner skulle till Hallsta och vi fick åka med i deras taxi å dom pröjsa. Fan, såg att mätaren stod på strax under 800kr från Tomta till våran adress....

  
 

MIDSOMMARDAGEN
Ja, vad ska man säga om denna dag. Soffligg hela dagen. Jätte bakis! Som vanligt ångrar man dagen efter att man drack så mycket. Tröck i oss en varsin hamburgare senare på kvällen till Vi hade iaf tur med vädret igen.

SÖNDAG
Vi fixade jorden, garagepanelen. Klippte gräs. Åkte till Fogdö och kollade på Robban och Sandras nybyggda hus.

MÅNDAG
Idag har jag jobbat 10 timmar igen. Blir det 4 dagar denna vecka. Sedan får jag lön på fredag!

Och min lilla söt karl fyller år på lördag. Planen just nu är att ha kalas för släkten på förmiddagen och sedan ska vi åka bort på eftermiddagen. Följer han inte med frivilligt kidnappar vi honom :p Har skrapat ihop ett gäng som hjälper till, haha. Allt beror på om Johan ska jobba eller inte. Får reda på det imorn (hoppas han är ledig).
Så släkten: Jag hör av mig sen angående Johans kalastid på lördag!

Allmänt | |
#1 - - Lellan:

Oj vem hon är mest lik, ja det e svårt att säga redan nu men jag är förvånad över att hon inte är mörkare än vad hon är. Blåa ögon fortfarande (men jag antar att dom blir bruna) också, och håret blir ljusare och ljusare. Väldigt lik mig som liten, men så mycket som kan förändras nu under första året så vi får se. Ser verkligen ut som att hon fått sin fars näsa i alla fall, höhö :)

#2 - - Kim:

Vem var du hos i TOmta?

#3 - - Hanna:

Haha, han är riiiiktigt borta där :D

#4 - - Kim:

Roger Kubben?

#5 - - Kim:

Okej okej.