Dagisstart imorn

Vad skrämmande fort livet går just nu 🙊
I fredags va jag å Shelby på inskolningsmöte. Prata igenom lite om det som kommer att ske dom två veckorna framöver, och sedan för att fröken skulle få träffa Shelby själv innan allt drar igång. Shelby röjde runt där å va inte ett dugg brydd över situationen.
Hela familjen är förkylda här, både med slemhosta och feber till å från, så jag hoppas att det ger med sig snart och att förkylningen inte kommer tillbaka på ett tag!
Igår så va vi iväg till Norrskedikas sista backluckeloppis för i år. Va inte så mycket bord denna gång och vi köpte bara ett par skor till Neo. Sedan hem för att käka och byta om och sen va vi iväg på Hallstaviksdagen. Det va inte så mycket att hurra över med en varsin korv i magen, massa godis till Neo, Neo hann hoppa hoppborg å åka liten karusell innan vi skulle se Chris Kläfford. Med oss hem fick vi syrran å hennes familj på fika ☺ 
Idag sov vi ut (iaf så länge som ungarna sov 😂). Sedan blev de frukost innan vi åkte till Uppsala. Handlad massvis med strumpor då jag har fått kasta massvis på sista tiden. Letade nya skor men hittade inga så vi ska åka till Thuns någon dag. In på Lindex å köpte två nya tröjor. Sedan blev de storhandling på City Gross innan vi drog en sväng till Max för lite käk innan vi åkte hem.
Hem å plocka upp allt. Började titta på ett filmklipp till en läxa. Duscha å natta Shelby. Klippte gräsmattan. Duscha å natta Neo. Sedn blev de själv en dusch innan jag satte mig ner å gjorde mera läxor. Ligger rätt bra före med läxorna. Kan jag fokusera på den två sista uppgifterna dom två sista veckorna innan jag ska upp till Sollefteå igen.
Imorn är det dagisstart för lilla Shelby. Ska bli spännande å se hur hon ska hantera det ☺
Så hoppas jag att företaget hör av sig imorn så jag vet hur jag ska planera mitt nästa steg med jobb ☺
Allmänt | |