Överraskning!

I lördags så börja jag med att avslöja att vi skulle bort för jag hade en överraskning. Sa att vi skulle till Uppsala ifall han behövde tänktetid för att fylla på inköpslistan. Han fatta inte riktigt hur vi skulle hinna med allt i Uppsala på en dag. Han gissa på allt möjligt.
Så efter vi lämna barnen hos farmor och farfar så åkte vi iväg. Jag sa att vi va tvunga att äta innan vi åkte till punkt A för att lämna bilen och sedan gå ca 15min för att nå punkt B 😂 Blev iaf en pizza på Pizza Hut. Helt värdelös mat för den pengen! 
Sedan begav vi oss till punkt A där hotellet va. Johan fatta inte först att vi skulle checka in där, han trodde vi bara parkera där 😂 Men när vi gick in å checkade in och gick ut med parkeringsbiljetten så avslöjade jag att vi skulle på Öl&Whiskey mässan på Fyrishov. Och han blev glad! ☺ Han blev även glad för att jag hade gjort det som en överraskning.
Upp på rummet och lämnade våra grejer. Drack en varsin cidet och sedan gick vi iväg. Lagom med folk på mässan till å börja med men sen blev de mycket. Va inte så stort som vi hade tänkt oss men de va mysigt och kul! Provade massa olika sorters öl, shots och vin. Så detta vill vi göra igen!!
Vi hann hem lagom till Melodifestivalen å då va vi genomfrusna av att gå i det kalla vädret tillbaka till hotellet. Så en smällhet dusch och krypa ner i varma täcket va skönt.
Vaknade kl.8 dagen efter, ner å käka frukostbuffé och sen checka vi ut för att storhandla innan vi åkte hemåt igen.
Det va verkligen skönt att få åka iväg. Spendera tid tillsammans utan barn ❤
Igår va vi å hämta Tessan, så hon är här i några nätter. Får Neo nått att göra.
Allmänt | |