Stresshuvudvärk

Idag va vi på BVC med Shelby. Hon väger nu 10,5kg och va 77cm lång. Så hon växer inte lika fort som Neo gjorde, tack å lov! En remiss till hudmottagningen skickades in för hennes smultronmärke på magen som vi pratat om att ta bort då Shelby bara sliter i det hela tiden. Två sprutor i vardera ben och Shelby sa ingenting! Jag är mäktigt imponerad då Neo skrek som en stucken gris 😂 Shelby kommer bli en tuff tjej, man märker redan nu vad hon vill ha och vilken stark vilja hon har!
Efter BVC besöket så gick vi vidare till Neos dagis för att lämna extrakläder och lapp. Upptäckte då att våran favoritfröken, som Neo hade när han började på dagis, har nu börjat jobba på Neos avdelning! Då hoppas jag nu att det blir mer ordning på hans avdelning. Plus att Shelby börjar om en månad på Neos gamla avdelning. Så hösten kommer att bli kanon!
När Johan kom hem från jobbet så käkade vi middag och sen åkte vi ner till utomhusbadet och badade liten stund innan dom stängde.
Alla ligger nu nerbäddade i sina sängar och sover. Jag måste också ta å sova nu. Har haft sån spänningshuvudvärk idag, är stressad över nästa vecka. Senaste två dagarna har jag typ sympatistädat/ångeststädat. På såna ställen jag aldrig städat förr 😂 Verkligen grovstädat på vissa ställen. Ska fortsätta imorn med. Plus att det är beachhandboll på kvällskvisten, den sista för mig denna säsong. Om 2 veckor drar det igång inne istället ☺
Men tillbakaresan i september kommer inte att vara lika ångestladdad, då har jag varit där förr, hittar bättre, och vet hur det är utan ungar å man i några dagar. Detta kommer att gå fint! ☺
 
 
Allmänt | |