Hej hej

Det var så skönt att få komma hem! 
Blev upphämtad på station i Uppsala och sen åkte vi direkt till McDonalds å käkade.
Direkt hem för att natta Shelby. Gosa med Neo, natta honom och sen låg jag å Johan på soffan resten av kvällen och käkade choklad. Jag va så trött!
Söndagen bestod av att göra i ordning datorn å sovrummet så det hade programmet Microsoft Word och internetuppkoppling. Johan å Neo byggde klart sista staketbiten. Tvättade.
Denna av veckan har bestått av telefonsamtal för att ordna upp saker. Varit in till Attendo för påskrift av min uppsägning. Varit på en förskolan för samtal om extrajobb. Ska även in på tisdag på ett möte om jobb. Och sedan ska jag även besöka ytterligare en förskola nästa vecka eller veckan därpå för prat om jobb.
I tisdags va vi på speedway och Neo va så nöjd och somnade gott när vi kom hem ☺
Igår kväll var jag på handbollsträning och jag var supernöjd efterråt! Så jag ser redan framemot nästa vecka!
Hela natten har jag haft ont i huvudet. Så idag kör vi en vilodag. Neo gnällde om magont imorse så han fick vara hemma från dagis idag. Jag skulle egentligen påbörja nästa veckas uppgift, men jag orkar inte sitta framför datorn med huvudvärk så jag tar det ikväll eller imorn istället.
Nu ska jag vila lite med mina barn.
Allmänt | |