Hej hej

Ligger just nu i sängen med Neo och tittar på tvn och iPaden. Har så grymt ont i magen, fick de efter maten 😕

Vi lever iaf! Jag orkar bara inte blogga, men ändå vill jag ha min blogg kvar för det är så mycket minnen som står där. Dessutom kan jag kolla tillbaka på saker jag glömt bort!
Igår var jag ledig, var till vårdcentralen å tog nya järnvärden då jag är extremt trött! Barnmorskan skulle ringa eller meddela på nästa besöket nästa vecka. Var även till jobbet på Apt-möte.
Idag var jag och Alexandra å storhandla. Har köpte lite inför bebisen, men köper det sista nästa storhandling. Storleksmässigt ligger jag extramt bra med för jag är snart klar med storlek 74 å då har inte ens Norrskedikaloppisen börjat 😂 Tanken är att jag vill ha så många storlekar som möjligt för att slippa tänka på det sen. Behöver jag bara handla ytterkläder och skor när det är dags.
Till middag blev de lövbiff, strips och beasås. Mums! Ligger mer nu är sugen på choklad fast det finns en smarrig cheesecake i kylen som jag gjorde igår haha.
Nä nu ska jag pussa på min prins innan han ska sova ☺


Allmänt | |