Resa med småbarn?

Bokad resa!!!! :)
Vi drar till Bulgarien i maj. Jag, Johan och Neo.
Ska bli skönt att åka iväg, till ett nytt land som vi dessutom inte hunnit besökt tidigare.
Bara jag och Johan är lugna och väl förberedda så kommer allt gå utmärkt med Neo.
Han är då ca 5 månader.
Så jag börjar redan nu att ta reda på vad som måste packas till honom. Googar. Hör efter med andra vad dom har för erfarenhet att resa med småbarn.
Nått du vet som man ska tänka på och vad man ska packa med? Dela med dig!
 
 
 
 Så nu blir jag sugen att starta på en gång med min nyttighet och motion. Så allt onyttigt ska ätas upp innan jag startar med något för annars går man bara å småäter och det förstör allt tycker jag.
Nu blev jag peppad och motiverad!
Långa barnvagnspromenader :)
Resor | |
#1 - - Siri:

men va mysigt!

#2 - - Heléna:

Vad spännande! Vi åker till Spanien i maj med en 1½ åring och jag vet inte alls vad man ska packa =/

Svar: Man vill vara förbered i god tid så man inte missar att packa med något 😊
Anonym

#3 - - Diana:

Ooooh i maj, glöm inte min födelsedag och studenten :* Vilket datum? Tommy o jag är sugna (Y)

Svar: Din födelsedag missar vi...
Anonym