Friluft

Just nu så vill jag röra på mig. Inte inne utan mer ute, nån sysselsättning/hobby som man kan ha nångång eller några gånger i veckan.
Jag vill antingen orientera för det tyckte jag var kul när man gjorde de i skolan å jag var duktig på det. Men jag är så förbannat jävla feg att gå första gången :p Jag mailade orienteringsklubben i Hallsta å fick som svar att dom har skidorientering på lördagar å va jag inte intresserad av att åka skidor så kunde jag bara komma förbi å titta vilka dom var för några. Men första steget är alltid svårast...
Det andra jag är inne på är längdskidor. Det är kul som fan! Det åkte jag mycket då vi ärvde sånt av moster. Så det vill jag göra igen! Men längdskidor är dyra nya och svårt att hitta begagnade till bra pris å inte överpris.

Jag får väl fundera ett tag till!
Allmänt | |