Partaj!

Idag har jag varit riktigt sjuk! Illamående och huvudvärk. Fick spy ett par gånger, drack litervis med vatten och sedan lugnade det ner sig. Sov bort halva dagen. Käkade en yoghurt å tog en treo vid kl.14 och käkade även potatisgratäng och kyckling kl.17. Sedan så blev jag frisk :)
Vi gick en promenad, blev då en sväng förbi Ica för att köpa en varsin påse cheez heartz. När vi kom hem så käkade jag lite middag då jag blev hungrig igen.
Har legat å glott på tv, partaj just nu. Käkar cheez heartz å dricker fruktsoda.
Sedan blir det Discovery fram till midnatt då vi ska se Jungle Gold och Moonshine :) Nä, en äggmacka snart kanske?
Imorn måste jag göra massa matte och naturkunskap. Och sedan jobbar jag 16-22 imorn.
På tisdag för jag ringa doktorn å höra om en ledig tid så jag kan kolla upp skiten med armarna å pirrningarna i benen.


Btw, va allvarligt sjuk idag för vi hade fyllefest igår ;)
Därför jag käkar så mycket nu på kvällen för man är så sugen på allt möjligt.

Allmänt | |