Äntligen fredag!

Jag har inte orkat bloggat ordentligt på hela veckan... Har jobbat över varje dag utom idag.

Fredag idag. Skönt. Längtat hela veckan efter denna dag.
Kom hem från jobbet idag, Robban var här då. Sandra kom å då käka vi pizza, fan vad gott. Sen åkte hon å jag till min svärmor å hälsade på, drog till affären å köpte fredagsmys. Kollat en timme på Rango och nu har vi Idol-paus å sen fortsätter vi på filmen igen.
Idag fick jag lön. Kan säga att jobba övertid ger resultat :D Ska fortsätta så ett bra tag till men nästa vecka blir ett undandag när jag jobbar 6.30-13.30 på måndag, ledig tisdag och onsdag för då är det ULLARED. Torsdag 6.30-17.30 och fredag 6.30-13. Skön vecka!

Lördagens resumé: Vild, galen och jävligt kul. Måste göras om. Synd bara att man var bakis i 2 dagar, haha. Öm som fan i kroppen flera dagar efteråt.



Denna helg blir lugn tror jag. Imorn bitti blir det loppis i folkets hus med svärmor. Måste även in nån dag i helgen till Norrtälje med karln för att handla. Måste fylla på med mat och sen såg jag att Blosterlandet har rea vilket är bra. Kan vi plantera lite nytt ute innan vintern.

Fan vad jag längtar tills tisdag :D



På måndag är det 3 år sen du lämnade oss. Längtar dig otroligt mycket!
Har drömt nå jätte mycket om dig dom senaste veckorna. I en dröm så sprang du och jag å kittlade varandra, skrattade och hade kul. En annan dröm stod jag på centrum och du kom och kramade mig, viskade mig i örat att du skulle lämna mig, jag skulle acceptera det och leva vidare. När jag vaknade upp grät jag.
Emma, jag saknar dig!! <3
På måndag ska jag till gravstenen och tända ljus.

 
Allmänt | |
#1 - - frida:

Tack :) köp så är vi lika coola!! :)



Lördagen var grym!!!!!!!!!!!!

#2 - - frida:

På gina tricot,99 kr :)