Vem läser min blogg egentligen?

Var hos svärmor och kollade på barnprogram med lilla Tessan fram till kl.13 sen åkte jag hem och degade framför tvn med huvudvärken. Vi åkte till Johans bror vid kl.15 och käkade smörgåstårta, åkte hem och duschade och lagade korvstroganoff så Johan klarar sig i börjar på veckan med mat :D
Jag sitter nu i soffan å degar. Kollar på Fröken Sverige och skriver med Fråijtan på msn. Johan sitter och spelar. Vi väntar på att hans syster och pojkvännen ska komma förbi och hälsa på lite. Vi ska kolla på Gustavsson kl.20 och sedan så blir det filmmys. Jag och Johan har myst hela helgen vilket har varit otroligt skönt. Jag älskar den mannen!
Funderar på att beställa lite linnen och ny bikini från h&m. För det behövs! Sen har jag allt jag behöver ett tag framöver. Får tänka på saken :D

Haha, klockren musikvideo? ;)



Måndag, tisdag, onsdag och torsdag - jobb 6.30-17.30 så jag är inte hemma för än 19.30, bloggar då därför i helgen istället om det inte kommer nått mms-inlägg... Väldigt trött om kvällarna när jag jobbar så länge.

Allmänt | |
#1 - - frida:

thank´s! :)

#2 - - frida:

jag läser :p :D