Upptagen kvinna

Min uppdatering har varit väldig lam. Har tappat lite lusten till att blogga och har massa annat för mig så ni har bara fått lite spontanbloggning från mobilen ibland...

Kan väl uppdatera er lite sen i fredags.
Då åkte jag och Johan till Uppsala efter jobbet för att handla det sista till källaren. Var hemma till drygt kl.18.30, käkade pizza och sedan slappa lite. Sedan så började Johan montera dit sista fönstersmygen och jag valde att gå och lägga mig kl.20.30 pga migränen.

Lördagen så åkte jag på loppis med svärmor och kom hem med massa skit :P Efter det så började Johan och jag tapetsera det sista i andra rummet, men avbröt mitt i för att åka och fiska. När vi kom hem från fisket så fortsatte vi det sista med tapetseringen som vi blev klar med 23.30 i natt.

Idag så har vi socklat, slipat trappen, tagit bort täckpappret och torkat golv. Kommer att bli så fint när det väl är klart. Så nu spelar Johan och jag surfar lite på nätet i väntan på att kyckligen ska bli klar i ugnen. Blir kyckling, ris och currysås med grönsaker till middag.

Det vi nu har att göra är att lista sista taket, byta en dörr, måla trappen, bygga upp väggen vid trappen och spackla å tapetsera den och sedan lägga sista golvet. Sedan så ska det vara klart :D
Sen kan vi åka till Uppsala för att köpa tv och nya möbler OCH bygga ihop baren igen.


En del av resultatet.


Imorn måndag. Jobb som står på schemat. Måste även ringa Style by Tyra för jag har fortfarande inte fått mina returpengar som jag skulle ha fått för drygt 2 månader sen och dom har slutat svara på mina mail. Måste även ringa doktorn och be om nya migräntabletter för dom jag fick sist fungerar inte som dom förra gjorde.

Får se när jag bloggar nästa gång....
Allmänt | |
#1 - - frida:

fan vad snyggt! :D måste titta förbi snart och glo lite och dra några pilsner ;) :)

#2 - - L i e - Fucked up life:

det går väl bra.. söker massor! Arbetsförmedlingen ringer runt åt mig också :P

#3 - - HANNA:

sv: så bra då :D tyckte den var lite tråkig..

#4 - - Anonym:

jättekul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, lycka till! :D

haft en bra dag då?

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

#5 - - HANNA:

hejsan! nu är dagens blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-298.html#comment

#6 - - frida:

ja det skulle vara underbart! :p :) om Erika vill de oxå :P :)

#7 - - Anonym:

hejsan :) nu är dagens blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-318.html#comment

#8 - - Kim:

det är bara bra med lillskrutten! <3

#9 - - L i e - Fucked up life:

ska dit o prata o kolla lite saker osv.. :)

Ingen big deal! ;P

#10 - - L i e - Fucked up life:

Nej.. det är ingen big deal.. ska bara ta bort leverfläckarna i ansiktet :P fast han ska kolla på dom först! skrev sådär på bloggen för att läsare ska börja kommentera.. Fick reda på detta igår ;) så det var ingen big deal då hade jag ringt o berättat :) puss

#11 - - L i e - Fucked up life:

Vet inte om du fick min kommentar.. men det är ingen big deal.. ska bara ta bort leverfläckarna i ansiktet! han ska dock titta på dom först :P hade de varit en big deal hade jag ringt o berättat ;) fick reda på detta igår.. puss