I´m better

Jag är så jävla less på folk som är så avundjuka och bara pratar massa skit.
Bara för att jag har det bättre än dom!


Tiger en fin vinterdag


Tips på födelsedagspresent till mig (22år 25/3):
1. Pengar så jag kan åka till Polen i sommar
2. Naturdiet Wildberries 15port. (99kr på Rusta)

Allmänt | |
#1 - - Sandra Nilson:

Tack så mycket! Han är beräknad att komma den 22 Juli.

#2 - - Nathalie:

Vem är avundsjuk och pratar skit? Du är fin :)

Och bättre än alla andra! Du har allt som alla tjejer drömmer om.. hihi, vad önskar du dig av mig då? Inte för jag har några stålar, men det kommer, det kommer ;)

#3 - - frida:

Söt katt asså :P :D

#4 - - Siri:

jaha :) hehe ja då vet jag :) Allt bra med dig? va gör du om dagarna? :)

#5 - - Siri:

Jaha, på danderyds sjukhus. Va gör du där då? ja jobbar i täby på ett dagis :) Bor du kvar i hallstavik?

#6 - - Sandra Nilson:

Jo har gått halva tiden på torsdag. Nej jag har faktiskt ingen aning om vem du är! :$ Jodå det är fin fint med mig, själv då?