Mitt 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte till Polen.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, inte detta år.

5. Vilka länder besökte du?
Polen och Finland.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Mer pengar? ;)

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
17 juni, som alla andra år sedan 2003…

8. Vad var din största framgång 2010?
Det har jag ingen aning om.

9. Största misstaget?
Hemligt…

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja.

11. Bästa köpet?
Bilen! Chevrolet Van -89.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mig själv.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Johan, som alltid!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Jay Smith - Like a prayer.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Åkt utomlands.

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mamma och pappa.

19. Blev du kär i år?
Jag är alltid kär.

20. Några riktigt minnesvärda resor?
Polen, alla dessa cruisingar å bilresor...

21. Favoritprogram på TV?
Desperate Houswives, Lost och True Blood.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av 2010?
Ja...

23. Bästa böckerna du läste 2010?
Guccikrigen: hur jag överlevde mord och intriger i världens största modehus av Jenny Gucci och Champagneflickan: en svensk strippa berättar av Caroline L. Jensen.

24. Största musikaliska upptäckten?
Raggarmusik?

25. Något du önskade dig och fick?
Min bil och mobilen.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Min tassimo!

27. Årets bästa film?
Avatar.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Vi festade loss hemma hos oss.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En lottvinst.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Som alla andra år typ fast med fetare mage.

31. Vad fick dig att må bra?
Jag har alltid mått bra så länge jag inte skadat mig eller varit sjuk.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Vin Diesel, like always ;)

33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Inga kommentarer.

34. Vem saknade du?
Min bästa vän Emma.

35. De bästa nya människorna du träffade?
Prutten.

36. En värdefull läxa du lärt dig i år?
Håll dig inom tyglarna!


37. Citera en sångtext som summerar ditt år?
"Life is a mystery".


Våran Gävleresa. Vi grillade korv innan vi kom fram. Prutten var också med!
Allmänt | |
#1 - - Nathalie:

nähä.. förut va du de! fast så klart borde du få ett annat smeknamn för du är verkligen inte fläskig! :)

#2 - - Sara:

Gott nytt år tjejen! :)

#3 - - Sandra:

Svar: Disksakerna kan man bland annat köpa på Mique i Sthlm eller Miqmaq i Uppsala. Finns också på MILQ.se (som är Mique's webshop).

#4 - - Nathalie:

har ett annat program

#5 - - Sandra:

Gott nytt år själv! Lite såhär i efterhand kanske. ;)

Hade du en rolig nyårsafton? Kram