Läkarbesök

Idag är jag riktigt trött i huvudet. Va uppe tidigt imorse för att jag å Neo skulle in till Norrtälje för ett besök hos logopeden med Neos tal. Hon tyckte att det var bra, munmotoriken ska tränas upp med lite övningar och en remiss skickades till öra-näsa-hals för att kolla halsmandlarna som kan ställa till det med S-ljudet, precis som i Neos fall. Så vi gör övningarna så får vi se hur det går.
När vi kom hem så va de bara att mata Shelby å sen gick vi till BVC. 10 månaders kontroll och allt va okej 👍 Vägde 10,2 kg nu å 74 cm lång ☺
Resten av dagen har vi vilat, diskat, vikt tvätt. Lagat purjolökssoppa, så jag frös in. Perfekt att ha som lunch en varm sommardag!
Har packat barnens ryggsäckar till helgen, förberett kläder. Provat olika outfits 😂
Johan har slocknat på soffan. Jag ska väl också börja tänka på sömnen. 
Imorn ska jag å barnen ner till utomhusbadet med min moster plus familj. På kvällen blir det ett pass beachhandboll ☺
 
 
Allmänt | |