Fullt upp denna semester

Nu har allt ordnat upp sig! ☺ Även tåg och buss plus boende är bokat. Jag är så taggad för det hela, men såklart har jag ångest över att lämna min familj. Det kommer bli tufft, men det gäller att bita ihop och vara glad över att Johan ställer upp.
Dagarna flyter på. Denna vecka har det varit extrekt mycket planerat, 2 dagar kvar på denna vecka med planer och sedan nästa vecka ska vi ta det lugnt och umgås. Det blir fiske, bad, ev Leos lekland. Sista veckan med ledigt tillsammans så vi får då passa på att rå om varandra.
Ligger nu på soffan med Johan och Diana. Vi har varit på Elmstanatta och käkat pizza. Diana sover över här så åker vi på loppis imorn bitti och sen vidare till Uppsala för storhandling.
Imorn blir Shelby 11 månader. Lilla stumpan! Ungen med vilja lika stark som mamma 😂 Börjar förstå saker, säger mamma, pappa, titta, där. Äter själv ibland. Har gått flera steg, men föredrar fortfarande att krypa. En månad till och sen blir hon 1 år och börjar på dagis. Denna mammaledighet har inte gått lika fort som det gjorde med Neo, jag har kunnat koppla av mera, kan ha å göra med att Shelby har varit så lätt som bebis, Neo va så krävande. Jag ser framemot att Shelby ska få börja på dagis, skaffa vänner, utvecklas ännu mer. Plus att jag äntligen ska få börja jobba och plugga. Äntligen har jag en plan över livet!
Allmänt | |