1 arbetsdag kvar!

Helgen var helt underbar! Så underbar att jag hoppas att varje dag av sommaren kommer att se lika dan ut ❤

Firade bröllopsdag i lördags och vi fikade ute i solskenet. Johan köpte blommor och massa presentkort till mig. Vi grillade och myste ute och Neo var på ett snällt humör! En promenad med Alexis ❤
Söndagen spenderades också ute i solen. Nathalie och Jonas kom och överraskade oss och vi grillade tillsammans. På kvällen kom Johans arbetskollega med fru på en kopp kaffe.
Jag har precis jobbat färdigt för denna dag. Imorn är sista dagen på jobbet och sedan är jag ledig i all evighet typ! Iaf till slutet av nästa sommar.
Dessa två veckor är det fullspäckat på schemat, jag har något planerat varje dag innan Johan går på pappaledighet och semester. Sedan får vi ta dagen som den kommer och se när lilla S väljer att titta ut ☺ Det blir sol och bad, Johan ska pyssla lite på tomten och sedan blir de lite minisemester till ev Eskilstuna och sedan Norrtälje 😜
Neo har iaf 7 veckor ledigt ifrån dagis å sedan får han gå några timmar första veckorna då han ska börja på avdelningen för större barn, så det blir liten inskolning med mig eller Johan inför att jag å lillasyster sedan ska lämna honom på dagis om dagarna.

Allmänt | |