Gullunge!

Imorse var jag till sjukgymnasten igen och fick akupunktur. Neo fick då spendera ett par timmar på dagis, även fast han egentligen borde ha varit hemma och vilat upp sig efter nattens hostningar. Men han hade varit pigg på dagis som tur var. Så när jag hämtade honom så berättade jag till Neo att vi skulle åka bil till mommo (min mormor alltså) och ungen skiner upp! Så mycket som han har tjatat om mommo ☺ Så innan jag fick med honom till skåpet så skulle ha berätta för varenda en typ att han skulle åka bil till mommo 😂 Så gulligt tyckte jag ☺ Väl hos mommo så träffa jag mamma och Per, och även moster+fru. Vi käkade mat och fika. Sedan gick jag och Neo över till min pappa å Ingrid och hälsade på innan det var dags att åka hem för att äta chips ☺ Neo har precis gått och lagt sig. Han fick både alvedon å hostmedicin, så får hoppas att denna natt blir lugnare.

Denna helg ska jag jobba, tvätta och städa.


Allmänt | |