8 dagar efter BF

Igår ökade sammandragningarna ytterligare men fortfarande ingen bebis på gång... Hade faktiskt en sammandragning i natt som jag vaknade av och det har inte hänt tidigare!


Neo var helt till sig på brandstation igår, han skulle prova alla brandbilar på en gång 😂 Vi fick slita honom därifrån för att komma hem nångång.
Väl hemma blev de kokt potatis, kycklingfilé och kantarellsås. Å jävlar vad gott det var!!!!!!! Jag får försöka få ut Johan mer i skogen å plocka svamp 😂
Idag ska jag ringa BB Stockholm å boka tid för igångsättning. 
Senare ikväll blir de Bingolotto. Fick hem många lotter i veckan då det blev fel när jag beställde prenumeration, så man får hoppas att vi vinner något ikväll 👍

Allmänt, Förlossningsberättelse | |
#1 - - anonym:

konstigt namn men grattis i allafall så söt hon är

Svar: Konstig namn? Jag skulle mer säga ovanligt.
Tack
Helena Gustafsson