Hej hej

Har prioriterat bort bloggen några dagar, eller rättare sagt: jag har glömt bort den...
 
Kommer inte ihåg vad jag gjorde i fredags. Eller nu kom jag på! Skickade iväg Johan på sjön på kvällskvisten och fick då lite ensamtid när Neo sov för natten. Bakade då brownies och spenderade resten av tiden på soffan framför en film.
 
Men i lördags hade vi besök av Malin, Niklas och Viking. Vi fikade i solen. Grillade. Riktigt trevligt som vanligt! Lilla Viking växer och för varje gång man träffar honom så är det alltid nå nytt i utvecklingen, precis som med Neo. När dom hade åkt hem så bunkrade jag å Johan upp oss i soffan och kollade på nyaste Jönssonligan.
 
Söndagen så valde Neo att ha sovmorgon ända till kl.10:15! Fick en chock när man vaknade å kollade på klockan. Vi käkade frukost ute på altanen i solen. Värmde på riktigt bra! Sedan tog vi oss en långpromenad till Johans föräldrar. Var riktigt varmt att gå dit å hem. Så när man kom hem så var man trött. Gjorde inte mycket mer den kvällen.
 
Igår så gjorde jag å Neo inte så mycket. Hade riktigt ont i huvudet igår, så det blev en vila på eftermiddagen med Neo. Huvudet kändes lite bättre så när pappan i huset kom hem så fick han ta Neo så jag kunde klippa gräsmattan. Badade ungen och sedan var det dags för honom att sova för natten. Bokade resan igår kväll innan Johan skulle lägga sig.
Så jag somnade nog nån gång vid kl.2 för jag hade så mycket i huvudet.
 
Vaknade strax efter kl.9 idag. Idag så kör vi tvättmaskinen för fullt så jag kan hänga ute. Solen är på väg att titta fram. Neo sover just nu. Jag bloggar och fyller på "pack-listan" inför Grekland. Jag är en list-människa så inget glöms så jag gillar att gärna börja i tid så man har god tid på sig att handla om nått fattas. Denna gång så ska vi köra uv-dräkt på Neo och solkräm, en till resväska måste köpas då vi fick låna en sist. Annars har jag kvar saker från Bulgarienresan.
Idag ska jag ge mig på att göra en turkisk gryta med massa grönsaker och kyckling. Får se om det blir nå gott eller inte.
Speedway ikväll, får se om vi ska gå eller inte...
Allmänt | |