Barnfri shopping

Lämnade Neo hos sin farmor imorse.
Sedan åkte jag och Alexandra till Norrtälje för att storhandla. Var skönt att få gå i affärer utan att tänka på att ungen ska vara nöjd hela tiden och man slapp gnäll.
Men jag kan erkänna att jag sakna min bebis ändå! Så vi dumpade alla påsar hemma och hämtade hem honom på en gång. Neo hade skött sig riktigt bra hos farmor, var så snäll utan gnäll.
Väl hemma så plockade vi ur påsar, lekte lite och sedan var det dags att sova en stund. Pappan kom hem och Neo vakna. Middag för ungen medans pappan i huset grillade åt oss.
Hittade nu orsaken till hans senaste gnäll... Tredje tanden på gång!!!!! Herregud. Kommer en till tand på nedre raden på hans vänstra sida.
Neo sover nu för en timme tillbaka, hoppas att kvällen å natten går bra utan massa tårar.
Har precis duschat. Ska kolla lite på tv och sedan ska jag väl stoppa i mig nått innan det är dags för sängen.
 

Imorn lovas det regnfritt. Då blir det en promenad och hänga tvätt ute.
Allmänt | |
#1 - - Do your balls hang low.. ♪♪:

Asså ursäkta.. Men stoppa nåt i dig innan det är dags för sängen?!
hahahahahahahahha

/Nää, jag orkar inte!

Svar: Ja. Mat! 🍴
Anonym