Äntligen är hon här!

Jobbade till 14:45 idag, sedan hade jag bråttom hem för att byta om och därefter åka för att träffa moster!
Johan skulle ändå åka till Norrtälje med Niklas så jag spenderade resten av dagen där. 
Kom hem runt kl.19 å Neo somna på en gång efter att han fått sin pyjamas på sig. 
Jag har hunnit käka sen middag.
Ska nu gå å lägga mig, orkar inte sitta å vänta på att Johan ska komma hem som är å fiskar. 
Neo ligger så snällt å sover i spjälsängen, vilket funkar dom första timmarna sedan vaknar han å då orkar jag inte natta om honom där utan han hamnar i våran säng som vanligt. Men bara 2 arbetsdagar kvar å sedan ska jag köra stenhårt att han måste lära sig att somna själv nångång! Och att han helst ska sova i sin spjälsäng i sitt rum på dagarna, så han ligger säkert!
Neo bara kryper mer å mer nämligen...
Allmänt | |