Shoppingdag

Jag å Neo startade dagen strax innan kl.7 idag. Då ville han ha mat men ville inte somna om så det var bara att kliva upp. Men glad var han iaf :)
En timme senare somnade han å jag kunde lägga honom på soffan. Jag passade då på att klä på mig, sminka mig, diska och göra frukost innan jag väckte karln.
Strax efter kl.10 så var vi klara med alla morgonsysslor å begav oss iväg för en dag med shopping. 
Vi började med Thuns. Jag handlade ett pannband, två tröjor å två linnen. Hittade inga byxor för min tjocka, slitna mammakropp. Usch hur jag ser ut egentligen, syns verkligen att jag är en trött å sliten morsa med muffin-midja. Ska bli ändringar på de! Nya kläder och motion! Bara hala väglaget kan försvinna...
Efter Thuns så fortsatte vi vidare till Uppsala. Där blev de mat på Ikea, Bauhaus, Rusta å Jula. 
Sedan hem å fikade. Glott på tv. Tvättat.
Å nu blir de Sons of Anarchy innan läggdags.
Allmänt | |