Blandad text

Neo älskar katterna! Så fort han får tillfälle så klappar han, eller rättare sagt sliter i dom. 
Igår kväll när han skulle bada så skulle självklart Kellie vara med. Då tyckte Neo att katten var mer intressant än badet. Han som älskar att bada! 

Igår morse var vi in till Norrtälje å hälsade på min syster. Tycker nu att det börjar bli jobbigt att åka buss med Neo. Han somnar väldigt sällan nu, utan är vaken och blir fort rastlös och less. 
När vi väl kom hem så gjort vi inte så mycket mer. 
Fick höra igår eftermiddag att grannen haft inbrott på dagen under den timmen han lämnade huset för att åka till vårdcentralen. Jag var nojig redan innan, nu är det värre. Tycker att jag hör ljud, vill gärna låsa in mig. Men blir lätt så när man går hemma själv om dagarna...

Idag så gick vi å handlade efter att vi vaknat. Apoteket, Ica, Coop och Systembolaget inom loppet av en timme. Bra gjort tyckte jag ☺️
Har varit riktigt varmt i två dagar nu så Neo har mestadels bara haft blöja på sig å även då svettades han... Idag var de mer äcklig luft också, kvalmigt. 
Har vikt tvätt, burit stenplattor. Man blev svettig för minsta lilla steg. 
När pappan kom hem så grillade vi kyckling och våran egenodlad majs. Till de blev de färskpotatis å chiliraja, nya favoriten! Självklart med en varsin öl till de ☺️

Får hålla tummarna att det kommer regn i natt. Våran torra gräsmatta ber om de 😜




Imorn har jag inte så jätte mycket planerat. Tvätta å låta de hänga ute, fixa disken. Plättar till middag. Sedan räcker de nog för att jag ska känna mig nöjd över dagens insats 😂
Allmänt | |
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Mums :D