Varmt!

Idag har det varit riktigt varmt. Har haft oturen att jag jobbade just idag, va väldigt svettigt. Å när man väl kom hem så va man så trött så jag låg inne ett tag innan jag gjorde nå annat.
Men sedan gick jag ut å spolade bort pollen från altan, trappen och bilarna.
Därefter la jag mig i solen å råkade somna till :)
Johan kom hem å vi drack kaffe å åt bullar. Åkte mc. Blev bjudna på middag hos Johans föräldrar. 
Måste sluta äta rå lök å vitlök! Får så fruktansvärt ont i magen, det är för starkt för min lilla magsäck...

Imorn jobbar jag ända till kl.15... Blir lunch på Källarn med Johans å hans arbetskollega. Sedan ska jag hem efter jobbet å sola. Ska klippa gräset senare på kvällen. Dammsuga, blir mycket hår inne från lilla Lea. Sedan kan jag lägga mig med gott samvete så jag kan gå på loppis på lördag. 
Ledig i helgen! :)



Allmänt | |