Full fart!

Här hemma är det full fart, både i magen å utanför ;)
Jag har tvättat upp en madrass för ena spjälsängen.
Har även gått igenom alla påsar med barnsaker och beslutat mig för att redan nu tvätta alla lakan, gardiner, mattor m.m. för att kunna hänga det ute i friska luften för att torka. Man har ju inte direkt den möjligheten i vinter... Insåg nu att vi har påslakan så vi klarar oss å slipper köpa mera. Ända som behövdes var dra-på-lakan som jag fick tips på för annars blir man galen på underlakanen :p Måste även köpa en kudde för den vi fick var ganska färdig med sitt jobb... Sedan så är all textil för sängar och vagnar färdigt! :)
Väntar med att tvätta kläderna för det kommer komma mycket mer senare, har inte handlat klart än.

Idag kommer även elektrikern å fixar det sista på garaget. Så skönt att det börjar ta sig! Börjat bli trångt inne med alla garagesaker å bebissaker. Johan har nu börjat med hyllor å skåp så förhoppningsvis så åker allt ut snart så har jag mer plats inne för mina köp. Han skulle även iväg ikväll å köpa massa lådsystem. 

Jag ska försöka hinna med å plocka blåbär någon dag så jag kan baka min efterlängtade blåbärspaj nångång. Har nu efter 6 år äntligen köpt en pajform, haha.
Allmänt | |