Äntligen kväller!

Idag var vi i Uppsala. Ögonen sved när klockan ringde imorse, men upp kom jag :p
Det var jätte lugnt i Uppsala idag!! Alla är väl bakfulla å får inte lön för än på tisdag, onsdag. Vi kunde till och med käka på Max utan massa köer! Äntligen fick jag mitt Friscomål.
Vi köpte kantsten så Johan kan börja gjuta nån gång. Sedan köpte vi färg till båda garagen. Blev nån i vit ihop med ljus ljus grå. Men nu när vi tittar så ser vi en grön ton. Äsch, får blir en överraskning när vi väl målar haha.
Jag fick en cykel! Så äntligen kan jag cykla igen!!! Älskar den känslan, man kommer fram snabbare. Får jag prova cykla min milrunda å se hur lång tid de tar.
Vi köpte även en kamera. En som är vattentät så vi kan dyka med den. Slipper man tänka på att täcka kameran när det regnar, skvätter vatten eller att man är ute på sjön. Perfekt att ha med sig på resor!
När vi kom hem från Uppsala så lastade vi av stenen, monterade cykeln å sedan cyklade jag å Johan åkte fiddy, till häverödal.
Har precis käkat. Potatis, lax i citronsås och romsås. Såååå gott!
Ska nu in i duschen å sedan sätta på mig pyjamas å vänta på att få gå å lägga mig, haha.
Imorn jobbar jag 7:30-15:30 och därefter 16-21. Jippi! :) Även lika så på tisdag. Får se sedan hur resten av kvällarna ser ut på Kristinagården då dom skulle ändra schemat å lägga till mer pass åt mig.

Btw, pengarna helt slut på mobilen!! Vill man mig något får man ringa mig!!!! Får inte lön för än på tisdag...

Allmänt | |
#1 - - MissLie - Fucked up:

En annan fick ju lönen i Torsdags! Mohhaha! ;D Känner mig väldigt speciell.. ;) :P

#2 - - Alexandra:

Svar: gullig du! :) <3