Sista arbetsdagen

Jag kom upp ur sängen i morse på en gång för en gång skull. Kan vara för att det var sista arbetspasset på dessa två veckor. Nu är jag ledig fram till torsdag, vilket är skönt. Jobbade fram till 11:30, sedan hem å bytte om och åkte därefter till Norrtälje för att handla mat.
Idag tog jag mig i kragen å fixade självscanning på flygfyren. Vuxenpoäng till mig! Förstår inte varför jag inte har gjort de tidigare, är ju superskönt när man storhandlar! Måste jag ta å ordna på coop också då.
Kom hem å plockade upp all, med världens huvudvärk. Får ofta huvudvärk när jag handlar. Mycket folk, stressar omedvetet, slarvar med mat å dryck.
Blev panang till middag, favoriträtten från Thailand :) 
Har inte gjort så mycket mer idag... Legat på soffan. 
Var precis ute å gick en liten runda för att få luft.
Väntar på att Stig Helmer ska börja. Men lär ju somna soffan tills dess, är jätte trött idag!!!
Imorn så ska jag storstäda, damma, torka golv. 

Just nu tror jag att jag kommer gå upp alla 12kg jag gått ner. Äter tamefan hela tiden. Allt möjligt, alltid något i munnen. Å trött, ofta. Tröstäter jag kanske utan att jag själv tänker på det? 
Bli så deprimerad när alla skaffar barn eller har redan fått barn. ALLA utom jag. Känner så nu iaf. Blir ledsen inombords. När ska vi lyckas med någonting?

Allmänt | |
#1 - - MissLie - Fucked up:

Det var inte eran tid helt enkelt! Men en vacker dag är det eran tur! :) Kämpa på! <3

Svar: Men man är otålig, man vill att allt ska ske snabbt haha
Nenna

#2 - - Siri:

Förstår de är jobbigt :( hoppas att ni får fira in 2014 med att bli gravida igen! :)

Svar: jag kan inte skriva kommentar på din blogg siri.eller du kanske har så att du inte vill att nån gör de?
Nenna

#3 - - Alexandra:

<3

Svar: <3
Nenna

#4 - - Siri:

Va konstigt.. har inga inställningar att man inte ska kunna kommentera :/

Svar: Jag får prova igen nästa gång jag sitter vid datorn för det funkar inte via mobilen eller Ipaden iaf :/
Nenna