Mitt 2013

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Åkte till Thailand.
Jag gifte mig.


2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Jag hade faktiskt inga nyårslöften som jag kan komma ihåg.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Nej.


4. Dog någon som stod dig nära?  
Nej.


5. Vilka länder besökte du?  
Thailand och Spanien. 


6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
 
Ett fast anställning.
Barn.


7. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?  
17 juni då vi gifte oss.


8. Vad var din största framgång 2013?  
Jag klarade naturkunskapen :)


9. Största misstaget? 

Inga stora misstag detta år.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Ja, och allvarligt var det.


11. Bästa köpet? 
Det måste väl ändå vara vattenkameran?


12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Mat å räkningar känns det som ibland...


13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Våran resa till Thailand. Det sitter ordentligt fast i minnet och vill ta oss tillbaka dit!


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? 
Ingen speciell låt detta år.
 



15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Jag har varit gladare, lyckligare.


16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Umgåtts mer med min familj.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
 Tänkt!!!


18. Hur tillbringade du julen?  
Hos mina svärföräldrar där jag fick god mat.
 

19. Blev du kär i år? 
Jag är alltid kär :)


20. Hur många one night stands? 
Usch INGA!!!


21. Favoritprogram på TV?  
Det har varit Vikings nu på hösten.


23. Bästa boken du läste i år? 
Jag har inte läst böcker detta år.


24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen!


25. Något du önskade dig och fick?  
I år så ville vi inte ha julklappar och inte ge någon julklappar.


26. Något du önskade dig men inte fick? 
Önskade mig ingenting...


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Kalas som alla andra år med tårta och kaffe.


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Om det inte blev missfall.


30. Vad fick dig att må bra? 
Min man 


31. Vilken kändis var du mest sugen på?  
Vin Diesel!


32. Vem saknade du? 
 Emma.


33. De bästa nya människorna du träffade?
Jenny och Fredrik som vi lärde känna på nytt i år efter flera års upphåll från varandra.


34. Mest stolt över?
Min lillasyster som kämpar.


35. Högsta önskan just nu?
Att vi har mer tur 2014.
Allmänt | |