USA-kåt

Morgondagens planer är att jag först måste till jobbet å gå igenom min lönespec, lite misstänksam med skatten.
Sedan raka vägen till Uppsala å så ska jag shoppa loss.
Jag ska gå på Chilli å köpa mig mera USA. Det kommer bli två pläd, ett fat och en bricka. Plus en söt nalle med USA flaggan på bröstet. Ni som inte vet: jag har USA-tema i vardagsrummet.
Måste även köpa mig några toffsar till nya gardinerna.
Ikea för att köpa massa tillbehör till mitt skrivbord, även Jysk.
Biltema å köpa en present. Lindex för bh :)
Ska även iväg till reptilaffären å prata om Texas, har lite problem med lilla ödlan.
Och så ska jag köpa på Max, saknar friscomålet!
Sist men inte minst, måste handla massa mat på Coop.
 
 
Resten av kvällen så ska jag ha filmmys med Johan. Massa chips, cola, alkohol. Var evigheter sen sist!
 
Johan jobbar på lördag, då ska jag först på loppis på morgonen. Sedan hem för att städa. Plocka i ordning allt i sminkbordet (bordet, spegel och lampa redan klart, fattas bara tillbehör!). Sedan ska jag ta mig en lång, skön dusch med skrubb å rakning. Därefter blir det ögonbrynsplock och färgning, ser ju fan ut som en hårboll, haha. Därefter ska jag sitta vid mitt nya bord och ta god tid på mig och sminka mig. Klä på mig och när karln kommer hem så ska vi åka till mina svärföräldrar för att käka, mysa (jordgubbsvin!!!) och sedan kanske bastu.
 
Söndag bakis eller pigg och hålla på med garaget?
 
Denna ledighet kommer gå fort som vanligt. Å så är man tillbaka på måndag igen och man ska jobba järnet.
Allmänt | |