Så härligt!

Sista kvällen av 5 är nu färdigarbetat. Har bara cafét fram till fredag att fokusera på. Å lediga kvällar så man kan mysa med karln, pyssla lite hemma. Åka cross :)
Verkligen älskar mitt extrajobb! Alla dessa härliga gamlingar man jobbar med som verkligen gör en glad!!! Jobbar lördag kväll igen som tur var ;)
Mindre kul är att man kommer hem å karln redan ligger i sängen å halvsover för han inte mår bra. Jag har lyckats smitta honom stackarn.
Ne, nu måste jag hälsa på John Blund. Klockan ringer ju 4:25.
Allmänt | |
#1 - - emma nilsson:

Vilken härlig blogg du har! Kolla gärna in på min också. Skulle göra mig super glad! :)
Följ med i mitt fartfylda liv som tonåring och kärlek till fotografering och mode. Skriver även en hel del om min vän alexandras liv, som strax ska bli mamma som 16åring!