Jag äger en cross!

Jaha, så har man gått och köpt cross :D Bara min, min å min!!!! Johan får bara låna vid tillstånd eller skaffa egen, haha. Så skönt att kunna skaffa egna grejer, för egna pengar. Han kan få tillbaka sin fiddy nu tror jag ;)
Köpte den i söndags men har ännu inte hunnit kört på den eller bloggat om den, jobbar hela tiden.
Men imorn är man förhoppningsvis fri från att jobba extra på kvällen, då ska jag ta å åka en sväng.
Å hade blogg.se fixat så att man kan mms-blogga igen så hade jag gjort det redan i söndags. Så drygt att det inte finns nån app för android. Eller att man kan lägga ut bild på nå annat sätt utan att behöva starta datorn.
 
Fundera på att kanske byta blogg sida igen?
 
Nej, nu har jag icke tid med detta längre. Måste dra till jobbet.
Allmänt | 85cc, cross., jobb, mms-blogga, yamaha | |