Jävla skitrygg

Skönt att få sluta tidigare för en gångs skull. Igår så hann jag till Dressman i Norrtälje och köpte lila kalsonger (jätte sexig färg!) till min karl. Hann även köpa en liten julklapp åt nån :p
Idag så har jag också slutat tidigare.
Imorse ringde jag och beställde pellets och tjejen sa att det skulle komma i veckan och när jag kom hem kl.16 så hade vi redan fått det :D Det var snabbleverans verkligen! Ett problem nu är att jag har problem att bära för jag har fortfarande ont i ryggen :( Jag hoppas fan att det släpper. Synd att man inte har en slav som man kan anställa i nödsituationer/jobbiga tillfällen. Det skulle fan vara skönt.
Imorn och torsdag jobbar jag länge och är hemma sent :(

På fredag slutar jag kl.13 som alltid och är hemma då kl.15 och då hoppas jag att Johan har gipsat så jag kan spackla.

Å på lördag jobbar Johan, vad ska jag då hitta på? Funderar på att städa lite och pynta gran. Eller baka kanske? ;)


Min barnflicka å målare <3

Nej, nu funderar jag på om jag ska samla ihop lite bilder och beställa framkallning, men först Grey's Anatomy och sedan fiskpinnar å pulvermos till middag. Fan vad gott!!

Allmänt | |
#1 - - frida:

Ja eller hur! :)



Mhm får försöka men är på botten :/ <3