1:a advent

Denna helg har gått jätte fort! Jag har haft det jätte trevligt.
När Frida kom igår så gick vi direkt på julmarknaden och jag fyndade en jätte stor tomte :D Efter det så gick vi hem och vi julpysslande i några timmar, käkade köttbullar och makaroner och sedan så kollade jag och Frida på en julfilm medans Johan målade i hemliga projektet. Robert och Hampus kom. Efter filmen så drog jag och Frida, plus Hampus, å kollade hockey och träffade Erika och Daniel, medans Johan och Robert spelade. När vi kom hem så kollade vi på lite fler filmer. Erika kom :-D Och jag, Johan å Frida kom väldigt sent i säng.
Imorse när vi vaknade så beslutade vi oss för att åka direkt till Uppsala för att Johan skulle köpa en verktygsvagn. Vi passade på att köpa lite julgrejer som tex en julstjärna på fot till sovrummet, jultassle, granmatta m.m. Får fixa det nästa helg för när vi kom hem så fick jag världens jävla ryggvärk. Fan alltså, var ett år sen jag hade så här och trodde att jag aldrig skulle få det igen. Men tyvärr sitter man här igen med skiten... Jobb imorn så får hoppas det är över.


Min fina tomte och hans nya "ren"?


Johans nya verktygsvagn.


Det snöar för fullt i Hallsta just nu!!!!!
Men det lär nog ha smält tills imorn :( Får vara glad för stunden....

Mina fina flickor, Rajken å Fråjtan, är dom bästa!! <3
Allmänt | |
#1 - - frida:

Det har varit en riktigt toppen mysig helg! :)

#2 - - Nathalie:

Äh, misstag gör vi alla! så du är inte det :)

Näää fy fan snöar det hos er?? här är det NO SNOW! ;)

#3 - - Kim:

Några snöflingor fick vi i alla fall se ;)