Jag hatar torra människor!!!! Först hör ja...

Jag hatar torra människor!!!! Först hör jag av mig till folk å frågar om dom vill hänga på. Javisst det låter skitkul är oftast svaren. Men ju närmare dagen man kommer så kan dom helt plötsligt inte. Vad är det med dessa folk?? Å värst av allt - jag är också torr ibland!!

Allmänt | |
#1 - - Nathalie:

JA! du är bara avis ;)

#2 - - proppen:

Sånt är irriterande. Så va dde när jag fyllde år. Massa folk som skulle komma men bara hälften som dök upp om inte änns de... Jaa men ni har ju turen som bor i norrtäje och inte i hallsta :P

#3 - - Lellan:

Haha det är vi nog alla ibland ;)

#4 - - proppen:

Jag kanske vet vem du är. har du gått hotell och resturang på roden? :)

#5 - - Lellan:

Haha ja, visst är det sött :D

#6 - - Lellan:

Hann bara bo där en vecka innan morsan åkte på semester, så jag och lillebror är husvakt tills imorgon. Åker väl hem på söndag eller måndag igen :)