Jag har alltid kul med tjejgänget!

Igår så hade jag det grymt roligt! Vi var 4 tjejer och 2 killar som satt och snackade och hade trevligt. Haha, eller rättare sagt att vi tjejer snacka och grabbarna skrattade.
Blev också tuttvisning hahahahaha. Ska man ha popcorn så ska man förtjäna dom :p
Vi åkte lite moppe å fiddy....

 


Så söta!


Prutten, vad gör du med min karl? :p


Fridis försöker få Pruttens uppmärksamhet... Våran sexiga moppe! :p


Johan hitta ny lekkamrat som ville åka fiddy.

Tack tjejer! Detta måste vi göra om som vanligt. Nya äventyr är inplanerade så får vi se hur det blir.

Idag så klev jag upp kl.10 och inte bakis! Skönt. Måste vara maten jag åt innan läggdags och vattnet jag drack under natten när jag vaknade törstig.
Vi har målat fönster i källaren så nu är det en sak mindre på göra-listan.
Chevan är nu städad så vi kan dra till Gröna Lund i veckan. Hoppas! Sedan så får vi se hur det blir med helgen. Kräftskivan eller icke...
Sedan (hör och häpna tjejer!) så har Johan spelat idag. Vilket han gör nu också så jag ska kolla på film. Har precis käkat pizza, vilket var gott. Diana är också här med, hon spelar (sims 3) på stationära datorn, så henne är det ingen ide heller att få liv i.
 


Allmänt | |
#1 - - Tuss:

Tack! Neej jag laddade ner den men jag har gjort vissa ändringar i den :)

#2 - - ida:

sv: tack så mycket , desamma :D

ja jag har designat den själv :D

kram

#3 - - elvira:

Vad söta du och din kille är tillsammans! Hur blev ni ett par?: )

#4 - - Nathalie:

OFTA NI VÅGA VISA TUTTARNA DÅ, FEGISAR!!! tsss, på LÖRDAG ska ju ni köra Paintball med oss... och Koffe kanske ska va me också... helt plötsligt va hela brorskalan inbjudna!! jag sa bara ja till matte o tommy för dom är OK! :P Och jag lever KNAPPT idag... hahaha, PUSS!

#5 - - Anonym:

tack så mkt :D

nej min kompis har

#6 - - LIIV - vanlig men unik:

Sv: Tack så mycket! Ja jag har designat den själv :-)

Kul med ett tjejgäng man alltid har kul med, har själv ett gäng fast blandat tjejer och killar osm jag alltid har kul med :-)

#7 - - Anonym:

beklagar verkligen sorgen

#8 - - sanna:

maila gärna bilden på mig o rasmus så jag får den i bra format:D hade jättetrevligt <3