En dag kvar...

Imorn smäller det! Vi har precis ätit, kom hem från Norrtälje för en timme sedan och så hann vi med en sväng förbi svärmor å hälsa på min FAVORIT DIANA! :) Ska bara skriva detta inlägg och sedan blir det storstädning så allt gott får plats på alla ytor imorn som vi var och handlade idag. Vi lyckades köpa 15 liter läsk och 7 olika chipssorter plus 2 olika dipp (får banta efter nyår!). Får hoppas på att vi blir många så det blir roligare. Mycket folk betyder bra stämning så alla blir underhållna. Orkar inte med att folk bara ska sitta å glo på varandra i soffan å ha tråkigt för då kommer dom väl aldrig tillbaka till oss. Sedan efter städningen ska jag hinna med en sväng på Orbitreken och sedan ta en dusch. Sen ska vi till Nathalie och Jonas för pojkarna ska spela lite Xbox tillsammans och Nathalie ska fixa mina naglar så dom blir fina tills imorn. Får se om jag hinner med att skriva nått imorn, annars får jag göra de på fredag och lägga in bilder från nyårskvällen.



Utan henne vore jag tom.



Allmänt | |
#1 - - frida:

åh är orbitreken bra?:)

har funtat på att skaffa sån :P

#2 - - Kim:

Mysig kisse! :)



Okej, jag beklagar. Hemskt det som hände, och jag kände ju Anton med (var mitt ex) som körde ihjäl sig i augusti. Var alldeles för många ungdomar som gick åt förra sommaren tyvärr!



Oj, det var en bra fråga. Har inte tänkt så långt! Det är massa jeans och andra byxor i storlek 36 och diverse kjolar, linnen, tröjor osv i 36/38 och S.



Antar att du är kompis med Sannas ex Daniel då?

#3 - - erika wall:

Javisst :) dom ÄGER :P

#4 - - Kim:

Lägg ett bud! Kan ju kanske vara en fördel om du sett kläderna med? Är en del kavajer där i med och jackor.

#5 - - frida:

okej fett nice!:D

#6 - - Kim:

Jag tycker sånt är jätte svårt. Nej inga tecken på att det skulle vara på gång!

#7 - - erika wall:

Ja du kan så gärna honom :) jag klarar mig utan

Hehe

Vi ska upp till tomta till victor oh philip ikväll..

#8 - - Kim:

vad är en orbitrek?